Remarketing

Bereik je potentiële klanten opnieuw met remarketing

Je website krijgt veel bezoekers, maar je haalt er weinig conversies uit, zonde! Met een remarketing campagne kun jij potentiële klanten die eerder je website hebben bezocht opnieuw terug laten keren door doelgericht te adverteren.

Remarketing, wat is er mogelijk?

Of je het nu remarketing of retargeting noemt, het betekent allemaal hetzelfde. Remarketing is dé manier om bezoekers die eerder je website hebben bezocht opnieuw te benaderen met gerichte beeld-, video- en tekstadvertenties. Hieronder zie je hoe een remarketing campagne precies in zijn werk gaat.

Onze remarketing formule

Allereerst is het belangrijk te weten wie je opnieuw wilt benaderen, dus moeten we je remarketing doelgroep(en) bepalen. Aan de hand van deze doelgroep bekijken wij waar jij het beste kunt adverteren, om daar aanwezig te zijn waar je doelgroep zich bevindt. Wij analyseren de resultaten van de remarketing advertenties en gebruiken dit om jouw advertenties te optimaliseren. 

Op welke kanalen kun je remarketing inzetten?

Waarom remarketing?

✔ Vergroot het conversieresultaat

✔ Adverteer doelgericht op mensen die al geïnteresseerd zijn

✔ Blijf 'top of mind' bij je doelgroep

Aan de slag!
Ben je er klaar voor? Laten we dan samen aan de slag gaan! Daag ons uit, daar krijgen we energie van.

Jouw identiteit
onze online aanpak

Wij staan voor samenwerken, korte lijntjes en een nuchtere aanpak. Wij vertalen de identiteit van jouw bedrijf naar een sterke online aanpak. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.

Uitgelichte case

  • Daan

    Maatwerk
    Development
    Innovatie
    Custom CMS

  • Door het stellen van doelgerichte vragen begrepen ze snel wat onze wensen waren. MKB Fonds Drenthe